Måndag 28/3

I dag var jag med Todd hos Polisen för att fixa nytt pass till honom, funkar väldigt smidigt nuförtiden tycker jag.

Sedan när jag kom hem böt jag om och klippte Kungen, vilket var välbehövligt, han är ju inte klippt sedan Globen.
Käkade rester av söndagens potatissoppa till lunch, efter att ha tagit en välbehövlig dusch för att sanera bort alla hästhår från kroppen.

Mamma och pappa har åkt till Frankrike för att bo hos ett par bekanta där en vecka, de slipper ju den förbenade snön och lite varmare är det väl där än här ialla fall.

Gårdagens kurs var givande och lärorik för klubbens ungdomar, Jeff hade användning för grejorna han lärt sig på dagens NO  prov i skolan.

När jag skjutsade Linn och Todd i morse såg vi ett vårtecken, en hel koloni med gäss (100-200 st minst) hade landat på Rockstaåkern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0