Lördag 17/9

Imorgon är det terrängtävling på Stall Lilla Rörby, Jeff skall starta båda pållarna. Klockan 12.00 börjar tillställningen och det brukar finnas en trevlig cafeteria, det är även hästpryleloppis under tävlingarna ifall man vill sälja eller köpa något begagnat.


Igår jobbade jag hos Nettan hela dagen och när jag var klar kom Jeff med Rosse till ridbanan där de tränade lite hoppning, Kungen var hur fin som helst !


Idag har jag klippt Rosse (igen) på tre veckor hade han satt världens ragg. Jeff tränade Totto på campen i eftermiddags. Och nu kom Linn och Kenta hem med mat så nu skall jag kocka.



En plats i solen





Findus myser på studsmattan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0