2012-12-22

Hej bloggen! Fortfarande ett par minusgrader och ett lätt snöfall.

Idag har jag griljerat skinka och kokat gräddkola, det gick bra trots fem kortare strömavbrott!! Granen är på plats och Jeff har hjälpt mig med eländet! Har druckit litervis med tranbärsdryck för att försöka bota en annalkande urinvägsinfektion! Alsolspritsomslag på höger stortå, nageln är jobbig och det har blivit lite varigt. Alltid är det nåt .. Imorgon skall jag baka en sats lussebullar till och kanske något mer julgott. Jeff, Linn, Mindy och jag klämde ihop oss i sängen och kollade på Die Hard 2. Ska försöka sova nu..

God Jul


Kommentarer
Postat av: Eva & Co

Jag tycker väldigt synd om dig för det borde ju räckt med tandvärken, som var illa nog! Hoppas att du får bukt med allt det andra och att julen blir en smärtfri trevlig helg.

2012-12-23 @ 08:54:31
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0