2012-12-26

Dagarna flyter på, denna dag ännu så länge utan strömavbrott. Stackars Kenta får skotta som en tok, för det snöar ju till och från hela tiden, jag har ju så svårt att gå när det inte är slätt... Har iallafall försett mig ett par skidstavar det är bra i snön. Man får vara glad att grannen plogar uppfarten annars skulle jag aldrig komma ut med elmoppen på mina älskade "hundpromenader". Att ta mig fram till hagen är inte att tänka på så jag har ju tur som har en man som jobbar hemma som kan fixa utsläpp och lunchfodring, men nu är det ju lov så Jeff tar lunchpasset. Jag tycker om snö men det blir ju liksom lite enklare i min situation när det är barmark. 
 
Julafton firades med Farfar, på kvällen åkte vi till bror och åt kalkon och spelade lite spel. Igår var vi tillbaka på Albyvägen för att fira Tim som fyllde 12 år! Idag skall vi till mor och far på middag. imorgon blir det "lilla" Julafton, firas med Kentas alla fem barn och deras familjer samt Farfar och Carin. När jag druckit upp kaffet ska jag försöka mig ut med hundarna, har varit bortskämd ett par mornar med att Kenta tagit morgonfodringen, så skönt att få sovmorgon någon gång ibland även om jag gillar en tidig start på dagen normalt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0