Födelsedag igår

Hade en jättebra födelsedag i går. Vaknade av skönsång och fick sedan hembakad tårta, blommor och paket. Sedan bar det av till jobbet hos Pappa där det blev en till frukost med blommor, paket och vaniljhjärtan. Efter lite jobb åkte vi till Arninge för att äta lunch, det blev filé oscar för min del, en jätteportion så ordentligt mätt blev man. Sedan tillbaka till Kyrkbyn för att hämta Mindy som var och lekte med Sally. När jag var hemma igen plingade Farfar på dörren så det blev fika med tårta, precis när han gått kom Mor och Far och var fikasugna. Linn lagade en härlig pasta med sallad till middag, jag hade bestämt att jag bara skulle äta räkor men dom hade inte riktigt tinat så det blev pasta för mig med. En liten stund efter middagen kom bror med familj på ett spontanbesök (varför gör man sånt så sällan) med fika (gissa om min mage var mer fyrkantig än vanligt vid det här laget). Nu kunde jag dock inte dricka mer kaffe så det blev teatime. Vid tiotiden blev det ett härligt bad med badsalt som jag fått i present, därefter hade jag tänkt krypa til kojs och läsa en av mina födelsedagsböcker... men räkorna! Skalade ett halvkilo och gjorde två härliga mackor...

Idag blir det till att fasta...


Tack för all Uppvaktning och Gratulationer !

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, du åt som en Hobbit igår med andra ord :-)

2012-02-15 @ 15:49:14
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0