1987-10-30

Tjugofem år sedan idag som Kenta och jag blev tillsammans...

Ett jävla kul sätt att fira det på, har sådan värk i högerkäken så jag tror jag svimmar... Har gjort värsta röntgen idag (kul att se sitt huvud som skelett) och det finns inga hål eller sprickor, dock biter jag mig i tandköttet längst in hela tiden så jag står på akuttid till S:t Göran, Erik eller hur det nu var... för att operera bort visdomständerna, inte kul. Sedan skall det konstrueras en bettskena som jag ska ha på natten för jag ligger visst och idisslar... Hade tänkt göra någon god mat ikväll, men det får bli en annan dag, soppa som inte är för varm är på sin höjd vad jag kan äta. Dricker kaffe och te ur sugrör...och magsår får jag väl på kuppen av alla värktabletter som jag häver i mig.

Faan, jag föder hellre tre barn än den här tröstlösa smärtan!!


(Det är bra med en klagomur)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars... lider med dig! Kraftkram!

2012-10-30 @ 18:41:59
URL: http://abvl.blogg.se
Postat av: Lina

Lider med dig. Hoppas att hjälpen är nära så att du slipper smärtan. Kram

2012-11-03 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0