Tröttsamt 29/9

Är så trött på vätan, jag kan ju inte ta mig någonstans i skogen utan att köra fast med elmoppen.. Jag vill ju plocka svamp ju! Slet en halvtimme idag för jag hittade lite trattisar och ville köra bara lite längre in i skogen, dumt, blev geggig från topp till tå innan jag kom loss. Mindy blev arg på elmoppen och försökte skälla ut den när bara hjulen stod och spann, gulliga hund! Nu är jag hemma med mina surt förvärvade, typ tjugo trattisar... Alla kläder åkte i tvätten och jag in duschen! Nu slappa en stund sedan skall Tottos ben och svans tvättas inför morgondagens SM , dagen avslutas med födelsedagskalas för Felicia.


Kommentarer
Postat av: Julia Kunkel

nu har jag skafat en blogg på blogg.se, men jag vet inte hur man fixar en egen desingn? vet du??

2012-10-11 @ 17:16:19
URL: http://galoppracing.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0