Lördag

I morse gick jag upp sex och fodrade hästarna, sedan gick jag in och la mig igen, Kenta var snäll och tog ut hästarna. Vid nio vaknade jag av att Staffan och Tim kom förbi på morgonpromenad. Tim var sugen på studsmattan så vi fikade i den härliga solen och lyssnade på gitarrkonsert av Jeff...

image221

Igår hade Todd sin sista Haga-träning och från nästa vecka blir det på Näsaäng.
Han har varit duktig och åkt kommunalt dit varje eftermiddag.

image222

Verkligen en fokuserad kille.


Jane var här och red med Jeff igår och ville förstås också inviga studsmattan. Linn promenerade med Britta då hon hade sin vän med sig hem. För mig blev det mycket utevistelse i solen igår också. Nu ska jag backa upp trailern så vi kan börja lasta in skräp som skall till tippen. Jeff är nu på fotbollsträning och senare skall Linn och Jeff på galoppträning vid Angarn.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gratulerar på namnsdagen den 26 april.
Stor kram.

2008-04-26 @ 12:55:02
Postat av: Tessan

Tackar och bockar (nej jag menar niger)

Kram T.

2008-04-26 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0