Fullt upp idag !

Kan rekommendera blocket.se om Ni ska sälja något. Lade in en annons på min gamla skrotvolvo och en halvtimme senare var den såld !! Innan det städade jag ur den så gott det gick.

Sedan har jag pratat med min valpuppfödare och "Mindy" växer och frodas, de är ute på små äventyr på gården samt att de är lösa i hela huset nu. Går in i sitt "gamla" valprum när de behöver uträtta något... Ska dit på söndag igen, då är de sex veckor. Ska bli så kul ! Kameran följer med såklart.

Det har ju varit mycket skoj på OS att följa idag, men när det var som mest spännande i omhoppningen om guldet kom ju förstås bilköparen. Kenta spelade in åt mig, men det är ju inte riktigt detsamma som att se det live.

Jeff har också hunnit med lite fotbollsträning idag. De hade ju match igår men den förlorade dom tyvärr med 7-0 till motståndarna.

Imorgon skall vi äta lite kräftor med tillbehör. Det tycker ialla fall jag ska bli gott. Ska fixa en paj till barnen och maken. Dukar upp i vårt mysiga uterum. Måste matshoppa lite imorgon också.

Idag gjorde jag köttbullar, potatis och brunsås till middag. Det är alltid lika uppskattat. Men tyvärr var lingonen slut. 

Den första skoldagen verkar ha fungerat bra och alla verkar nöjda, men mest Linn tror jag.

Nu ska jag softa ! 

Bye, bye...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0