4:e Advent



Hejsan hoppsan Karlsson...

Dagen började med julmatshopping i Arninge vid tiotiden, först skjutsade jag Kenta till ett fotoprojekt. Linn var med mig och handlade vilket verkligen underlättar. När vi var klara efter en dryg timme skjutsade jag henne till Mörby. Där tog hon tunnelbanan hem till Caroline där det var julbak idag tillsammans med Jossan och ett par kompisar till henne och Carro. Sedan hämtade jag Kenta och vi åkte hem och lastade in alla matkassar. Till lunch blev det Tacotortillas. Efter lunchen gick Todd, Jeff och jag ut men hundarna i sommarhagen. Mindy tyckte det var så roligt att de var med på "hennes" promenad. Fixade stallet när jag kom hem innan jag gick in. Det var lite kallt idag, men soligt och fint.

Tittade på lite skidstafett och hästhoppning från Olympia medan jag värmde mig. Nu har vi klätt granen och den blev så fin. Kenta har hämtat Linn som hade bakat ett fint pepparkakshus, samt hade med sig lite apelsinchokladgotter och brända mandlar hem. Nu skall Mindy straxt få sitt första bad så här lagom till jul, vi får se vad hon tycker om det...


Varför hänger bollarna så högt ?


Om jag hoppar så når jag nog...


Vem gömmer sig där ?


Findus minns sin barnndoms jul,
det är därför vi slutat med
smällkarameller i granen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0