Frankrikes Nationaldag

Matchen blev tuff för Todd igår, förlust då han mötte förste seedade direkt. Nu har han träningsvecka på Näsaäng innan det bär av till Karlskrona på fredag. Där har han fått en bra lottning i PS16, sägs det. Där är han anmäld till fyra klasser, PS16, PD16, PS18 och HSB. Linn stack till Täby med en kompis så jag skjutsade Todd och Linn samtidigt på förmiddagen.

Karlskrona TK

Jeff ringde Jane och de red ut tillsammans, den nya stigen som Jeff har lärt sig och kallar "Mörkmården". Jag tog med mig min bok, Rödhake av Jo Nesbo, som jag läste medan de var ute och red. När vi kom hem blev det hamburgare till lunch och sedan dopp i poolen.

Igår gjorde jag en supergod middag med mitt fläskkarré stycke på drygt två kilo jag hade. Äppel och vitlöks späckad och sedan in i ugnen drygt två timmar. Gjorde rödvinssås och ris till, Blev mumsigt värre, tyckte nog alla utom Jeff som har det kämpigt med köttstycken...

Nu är småkusinerna här och badar och leker med Jeff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0