Tisdag 29/7

När jag kom hem från jobbet var mitt humör på topp (not), efter att ha härjat runt med nästan alla slängde jag mig i poolen. Blev med ens mer sansad.... Efter det stack Jeff, jag och Ross ut på körtur. Vi stängde in Moa när vi åkte för hon blir så stel och varm om hon springer med hela till fots. Sur blev hon men Kenta släppte ut henne så fort vi var utom synhåll. Till kvällen kom kära Syster med familj för att hämta hem Flizan (katten) efter sin Frankrike resa. Katten kom rusande så fort de steg ur bilen, snacka om att katter har nio liv med också ett sjätte sinne tror jag. Det blev grill, bad, spel och trevlig samvaro till midnatt.

Idag (onsdag)  vaknade jag vid halv nio, slängde mig i poolen för att vakna ordentligt men också för att det är så skönt. Pratade en stund med kära "farmor", hon har det verkligen jobbigt. Får nog ändå komma hem idag och det är ju alltid skönast att få vara hemma.
Nu ska jag väcka Todd för att se till att han får i sig frukost och blir klar till dagens match.

Ha en underbar dag !

Kommentarer
Postat av: Nettan

Konstigt... har själv samma strålande humör... tror våra cyklar börjar blir synkade;-) Fast jag har ingen pool att sansa mig i:-)

Har ni tid för ett besök från 'Pip-Larssons' i morgon tro?

Kram SIL

2008-07-30 @ 13:55:04
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0