18:e juni

Det blev seger i gårdagens dubbel för Todd & Anton och nu väntar nästa i eftermiddag ca 15.30.
Jeff sov över hos Jane igår, så det var så tomt här hemma med bara ett "barn" på plats. Sträckläste Sjöjungfrun så nu har jag bara några sidor kvar, sedan får mamma en spännande bok att läsa.

Midsommar firar vi hos "PipLarssons" som vanligt med en sillunch vis issjön
 (jag grillar ju korv förstås med barnen).
Sedan grillning på Albyvägen. Tror att Höjers också kommer i år, det blir extra trevligt. Var ju hur många års som helst sedan Cilia och jag firade midsommar tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Nettan

Japp de kommer bestämde vi igår:-) Ska bli kul. Kanske Johannes med föräldrar dyker upp med, vi får se.



Och ungarna somnade ju tillslut, men hjälp vad de tre är kackliga tillsammans, man önskar man hade öronproppar!



Kan inte du komma över en stund i morgon och hjälpa mig hitta på en skattjakt eller något sånt. Cilia föreslog lite femkamp med säckhoppning och liknade också.



Kram SimSil

2008-06-18 @ 12:30:46
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Grattis till Todd och Anton skulle jag ju skriva också!

2008-06-18 @ 12:31:38
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0