Sköna söndag

Igår var Jeff och red Ross efter hans femdagars vila. Det blev "brorundan" men blandade gångarter. Både häst och pojke verkade nöjda med att få komma ut igen. Dom (Jeff & Ross) är så duktiga och klarar sig själva på uteritterna. Jag tog en fika hos Staffan och Nettan under tiden, så jag kunde få beskåda Tims fina simmärken !



En Dahlia från vår trädgård som Linn tagit kort på.

Annars var vi bara hemma igår. Todd fick bak och städnoja, så nu är det så fint i köket. Kollade på två filmer The Number 23 och en film där Sigorney Weaver spelade en autistisk kvinna, Snowcake. Båda var bra men det var ju två olika tper av filmer, den första var en Thriller och den andra en Drama film. Tittade även på lite tennis från Wimbledon.

              



Idag kommer Farmor & Farfar över på en fika, hoppas det inte regnar då. Det var ju så fint på morgonen. Men jag har ju en begynnande huvudvärk så det är väl lågtryck på gång.

Nu ska jag gå och baka bullar till fikat.



Jeff tar ett morgondopp !



Kommentarer
Postat av: Nettan

Hmmm kanske ska bjuda hem Todd hit så vi kan få lite fikabröd och fint i köket;-)



Ser så härligt ut med morgondopp, har ni ett rum att hyra ut? Hihi.



Kram SIL

2008-06-29 @ 13:28:33
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0