Jag vet

Har varit dålig på att blogga idag.

Jeff har ridit lektion på Rosse, de tränade bl a framdelsvändningar, de var jätte duktiga, vet inte om det var Jeff eller Ross som förstod vad ridläraren sa, Jeff påstod att det inte var han...

Linn red en runda och hade sedan pysseldag med Britta i stallet, hon var så fin med fluffig svans och man. Jag blev jätteglad. Nu måste jag bara "trimma" manen någon dag vid tillfälle också. Britta har snart tappat det mesta av vinterpälsen. Längtar tills det blir så varmt att hon kan få gå utan täcke i solen.

Britta fick ny bädd idag för husse hade varit snäll och mockat ut åt henne under dagen. Det första hon gjorde ?
Rullade sig så klart !

Imorgon kommer kusinerna med hem, Jane ska rida med Jeff och Tim ska hålla mig sällskap ett tag då Nettan och Staffan är på kurs och förkovrar sig.

Och du min lilla mamma , tack !

Kram Svettpärlan

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!
Så härligt att lektionen gick bra. Det är nog samspelet mellan Jeff & Ross som börjar blomma ut. Tror du inte det?

2008-03-12 @ 21:00:45
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Mamma

Kram tillbaka lilla Svättpärlan.

2008-03-13 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0