Klantarsel

är jag....

Efter en härlig lunch hos söstra mi, sparris och bönsallad med lufttorkad skinka (det var smaskens Cilia)  började jag kolla på lappen jag fått om FSHD mötet, ve och fasa, det var ju inte KS i Solna utan i Huddinge (Eric undrade nog vad det är för konstig moster han har). Efter skrik & panik och ett snabbt beslut kastade vi oss i bilen 13.10 (det började 13.30). 13.45 seglade vi in och jag fick dra någon vals, fatta pinsamt, men jag ville ju gärna gå. Ialla fall så var det bra, det är ju inte så många som har sjukdomen i Sverige (ca 400 st). Och läkaren som berättade var jordnära och förklarade på ett bra sätt. Min kära syster följde med och det är jag väldigt tacksam för, men så är hon ju världens bästa syster oxå.

Virrpannan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt ni hann vara med ändå! Snällt av Cilia att följa med sin virriga syster ;-) Kommer strax och hämtar Jane fast hon inte ringt än. Kramis!

2008-03-06 @ 18:10:03
URL: http://abvl.blogg.se
Postat av: Mamma

Du har haft en riktigt bra dag ser jag. Bra att Ni hann i alla fall. Trevligt att Cilia följde med.
Kram.

2008-03-06 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0