Skärtorsdag

Idag skiner solen och det är ett par minusgrader nu på morgonen. Har ju varit dålig med påskpyntet så jag var ute en sväng i morse och satte upp lite fjädrar i min hägg. Några porslinstuppar tog jag fram oxå. Känns ju som man just tagit bort julpyntet...

Idag är det vårdagjämning, tycker det är ett sån´t härligt ord.

Igår var Jeff och Ross på ridlektion det var hoppning, de värmde upp först och sedan fick de börja hoppa på ett hinder på ena långsidan. Som avslutning fick det hoppa en bana med fyra hinder. Det gick jättebra, Ross tyckte det var livat värre. Nu är det påsklov från lektionsridningen till april.
 
Ska åka en sväng och handla idag, det förväntas väl påskägg på lördag.


image125

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan tänka mig att Rosse tyckte hoppningen var kul!

2008-03-20 @ 09:27:39
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Nettan

För att svara på din fråga, vi häxor är lite udda så det är nog vänstertrafik i kvasttrafiken!

Kommer du på något bra till påskafton kan du väl köpa det så betalar jag sen. Jag kan baka något gott bröd och göra en härlig sallad. Är det något annat jag ska ta med? Kram Häxan från Angarn

2008-03-20 @ 09:38:43
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0