Regn & Rusk

Återigen regnar det, det är så blött i hagar och marker. Tycker det vore bättre det frös på nu istället...
Var ute med dogsen en vända på "ängen". Kenta  är och handlar för vi skall äta middag här med Farfar, Carin och Tjejerna ikväll.  Försöker hitta inspiration till städning, men jag vet inte riktigt var man hämtar den...

Imorgon är det ponnygalopptävling för Jeff & Rosse på eftermiddagen och klockan åtta på kvällen har Todd match på Lidingö.

Katterna jamar och jamar, nu hoppas jag  att kattmaten kommer snart...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Hälsa alla och skicka med en stor kram!



Silen som sitter fast i sin bokföring/avstämmning.... jag blir galen!

2008-11-14 @ 13:24:56
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Något är mysko med momskontot (2650) och min skalle är för trött att hitta vad just nu. Om problemet kvarstår så får du gärna ta en titt.



Kram TröttSilen

2008-11-14 @ 14:58:08
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0