Lördag morgon

Aaa, skönt nu har barnen ett välförtjänt höstlov !
Det blir lite tennisturneringar för Todd och ponnygalopp för Jeff. Måndagen är uppbokad med tandläkarbesök samt att jag skall hämta Horse Hage i Enköping. Lite Halloween måste ju också hinnas med, det är konstigt vad det har uppmärksammats här i Sverige på senare år, det var ju inget man knappt kände till när jag var liten...Det är klart nu är ju jag så himla gammal förstås! Men det var bara något man såg i Amerikanska filmer förr. Mest en försäljningsgrej som drivit upp det men det är klart det är kul för ungar (och även vuxna) att få klä ut sig och skrämmas lite. När jag var med och arrangerade ponnygalopptävlingar, när Linn var yngre, hade vi alltid en Halloweengalopp med specialdesignade rosetter i oranget och svart. Då klädde alla ungarna ut sig och ibland även hästarna och det delades ut priser för bästa outfit. Det var ett väldigt uppskattat inslag på tävlingsterminen. Ha en trevlig dag !



Linn & Totto
som spiderman
2004

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjusigt;-) Låter som en rolig grej. Tack för igår.



Kram SIL

2008-10-25 @ 10:02:50
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ok, då vet vi. Jane och Petra går upp till stallet redan vid 10 så vi ska nog vara klara till halv tolv.

Kram!

2008-10-25 @ 10:24:39
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Maggan

Annat var det förr. Men välkomna till Hägerneholm på Halloweenhoppning. Vad tror du det blir för färg på rosetterna?

Mvh

Maggan

2008-10-25 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0