Godmorning sunshine !

Seeing forward to a new day with your favorit pet ?

(citat Garfield)


Mindy väckte mig tidigt idag, så då var det lika bra att gå upp, ganska skönt med en ensam stund på morgonen innan alla andra vaknar eller ska väckas. Jeff skulle till tandis i dag med dom ringde 10 minuter innan bussen skulle gå till skolan och meddelade att tandläkarens barn var sjuk. Fick brått att väcka Jeff som sett fram emot en liten sovmorgon idag... Så det blev till att skjutsa änglarna till skolan idag. Det var en massa fix med Jeff först, men sen kom jag på vad det var, de skulle ha fotografering i skolan idag. Fixade med håret, tog på sig rena snygga kläder och rotade fram en gammal halskedja.

Ååå, jag vill inte att dom ska bli stora...
Men "solen har sin gång" som Hemingway sa.



Har beställt tid för Mindys vaccination vecka 40 hos vet Nilsson, torsdagen den 2/10 blev det. Till frukost idag blev det tea, earl grey, samt två rutmackor med leverpastej för mig.




Såg att stegen var upptagen ur poolen, nu är det defenitivt, inget mer bad i år, buuu, jag vill ha mera sommar !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, jag fick hjälpa till att välja kläder åt Jane i morse och fixa två tofsar i håret. Hon blev så fin.

Timpa ska fotas i morgon, han gick villigt med på att jag klippte honom i går, så han är så fin så med ett nytt T i nacken.



Kram SIL

2008-09-16 @ 09:25:22
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0