Oops!... I Did It Again

Lyckades med konststycket att kliva på en hundborste som Mindy släpat in i köket, gå ner i split, få en rejäl lårkaka, och värsta blåmarket på rumpan, svullen i hela baksidan av benet, går som en stelopererad och kan knappt sitta på högerdelen, för att inte tala om alla "fästen" i benet  som känns som de gått av eller blivit två meter längre. Hade ändå sett borsten men skulle flänga tillbaka förbi för att hämta något... Har numera myntat ett nytt uttryck -Skriet från Körlinge..

Ja ja, helgen var ändå trevlig med fotboll, galopplektion och födelsedagsfirande på lördagen. Efter "olyckan" på söndagen när jag faktiskt upptäckte att jag kunde gå hjälpligt igen, förberedde jag för middag med Carro, Jossan och Tobbe, som skulle fira Todd. Förresten, Grattis Tobbe som fyller 30 år idag ! Trevligt och gott var det, alltid lika roligt att träffa "tjejerna".

Jeff hade fotbollsmatch borta mot Täby IS, den sista för säsongen tror jag, och det blev seger med 4-3 till killarna.
















Kommentarer
Postat av: Marie Skogström

Snacka om inlevelse som Jeff har... Han kommer gå långt den killen, det syns på blicken. Minst statsminister skulle jag tro.



Jag förstår inte vad ni går på i er familj som har all den där energin. Sitter ni aldrig i soffan och bara är? Härligt är det att se ialla fall. /Marie

2008-10-01 @ 15:58:59
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Tessan svarar Marie

Tycker bibland jag inte gör annat...

...sitter i soffan alltså !



Ja, han har ett bra "driv", våran lillkille.

2008-10-02 @ 09:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0