Torsdag 18/9



Äntligen en seger !
Igår blev det äntligen en seger för Jeff´s fotbollslag
(den första för hösten tror jag)
de vann med 5-1 mot Täby IS.
De spelade jättebra, med mycket passande
och hyfsat bra försvar med en riktigt bra målvakt.
De var så glada.

Var ute en kortis i skogen igår
och hittade en "ådra" med sommarkantareller,
ska fixa till dem till lunchen idag tror jag.
Kanske ger mig ut en sväng till idag.

Har köpt små levergodisar till hundarna,
så jag har så smått börjat öva inkallning med Mindy,
hon tycker dom är jättegoda, vilket lovar gott.


Kommentarer
Postat av: Nettan

GO KARBY!!! Snyggt jobbat!



Och duktig Mindy! Får hon behålla sitt godis eller är Moa där och gamar till sig;-)



Kram SIL

2008-09-18 @ 09:40:59
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan till Nettan

De delar systerlikt...

2008-09-18 @ 12:09:23
Postat av: Mamma

Jätteroligt för Jeff med vinst. Förstår att han var glad.

Kram, Kram

2008-09-18 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0