2009-04-09

Sitter här och väntar på att vi skall äta middag, Chili con carne med småbaguetter. Kenta och hundarna är med Jeff och Kungen på träning i Flygfyrsbacken även kallad "Linns Backe".

Todd har haft den sista tennisträningen inför SM-resan och är nu på väg till kompisen F i stan för att gå på bio. Sedan blir det packning och upp tidigt för att ta tåget på centralen vid nio för honom mot Göteborg.

Jeff har haft kompisen D här hela dagen och skall efter ridningen hem till honom och sova över. De har haft så roligt och skrattat mest hela tiden. Mindy fick sig en skogspromenad av dem också.

Linn har varit gullig och dammsugat åt mig, fast hon har städat i sitt hus mest hela dagen inför den stundande filmkvällen i hennes hus med tjejkompisarna i  morgon kväll.

Imorse var jag och handlade på Willys och i Täbban. Nu är det nog sluthandlat för mig denna helg..., hoppas jag.

Ha det gott och krocka inte med de andra kvastarna ikväll !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Glad Påsk.



Kram!! SIL

2009-04-10 @ 15:10:52
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0