Broddar

Hittade broddar idag när jag var i centrum. Köpte nya nickers eller knickers vad det nu heter till Jeff, han hade ju presentkort på Stadium så han betalde dem själv. Mindy fick åka med i bilen som träning. Köpte även ett nytt reflexhalsband till henne då det gamla var alldeles för trångt.

På apoteket blev det Laktostabletter till Linn. På Willys köpte jag gula ärter till ärtsoppa, blev så sugen på det igår och det var flera år sedan jag lagade det. Jag gör soppan utan fläsk i för då är det fler som äter den härhemma, tänkte knapersteka lite bacon till som man kan smula över om man vill.

Följde ju inte med Todd igår pga huvud och magvärk, så jag tänkte göra det ikväll. Sticker direkt efter att Jeff kommit hem från fotbollsträningen. Denna gång är det i Danderyd och det är ju inte så långt bort. 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Brukar också få min migrän i samband med "Lingonveckan" men min är över sen ett par dagar tillbaka och detta är 3:e, nej 4:e dagen i rad med huvudvärk!

Hade förresten med boken till dig igår bara för att upptäcka att det var teori och jag inte hittade någon Tessan i stallet.



Önska Todd lycka till!



Kram SIL

2009-02-12 @ 16:03:16
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Carro!

Hallååå!

Äntligen har jag tillgång till bilen imorgon! Så jag tänkte komma förbi på förmiddagen om det är OK!

Ska till Gym&Sim sen o träffa brudarna!



Jag ringer när jag sitter i bilen!



Kraaam!

2009-02-12 @ 20:18:35
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0