Lördag 7/2

Dimmigt, mulet, fuktigt och ett par plusgrader.

Det blev en tidig middag igår eftersom det var match i Farsta TK, Todd vann med 6-1, 6-2 så nu blir semifinal idag kl 12. Jeff och Ross var ute och red en runda medan jag lagade maten. Köpte mandelmassa och grädde på vägen hem från
Gubbängen så vi firade med semlor när vi kom hem. Stackars Jeff hade ont i huvudet och hade somnat tidigt i vår säng, så han missade "semmelpartyt".

Han verkar pigg idag så troligen blir det galoppkurs för ekipaget idag. Linn har lovat hjälpa honom att komma iväg och när han kommer tillbaka. Kenta och jag vill ju gärna åka med Todd och se matchen. Om det blir Todd som vinner semifinalen så spelas finalen kl fem i eftermiddag och då åker vi ju inte hem emellan.

Sedan blir det väl middag med melodifestival om jag känner familjen rätt.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Bara 'yours truly' som var förvirrad. IDAG ska de se på melodifestival:-)



Håller tummarna för Todd och assisterar Jeff på kursen om det behövs.

Företaget får fixa nya stolar till oss, varför har jag inte tänkt på det innan?:-) Tur att jag har dig!



Kram SIL

2009-02-07 @ 09:37:43
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0