Onsdag 11/2

-3 grader och ett lätt snöfall.

Skall strax åka till jobbet. Ett par rader först bara. Var hemma hela dagen igår förutom skjuts till och från skolan. Städade iordning bland barnens gamla VHS filmer och hittade plats för dem i en bokhylla, lite bättre än att de ligger i papperspåsar i hallen däruppe. Tog långrundan på ängen med hundarna på förmiddagen. Mindy smet ut vid halv två och ville inte komma in, hon sitter på berget och spanar. Kenta tog sin långrunda med hundarna som tar ca en timme. Jeff red en runda och var hemma igen vid halv fem. Vid fem passade det Mindy att komma in igen, då var hon så trött att hon knappt han lägga ner huvudet innan hon somnade. Hon låg som en limpa tvärs över min mage i sängen där jag satt och läste i min bok innan det var dags för middagslagning. Åkte och mötte Linn som kom med bussen till Granby så hon slapp gå i mörkret själv hem.

Ikväll klockan nio har Todd sin andra match i MIK-Open, så det blir en sen kväll. Todd jobbar så vi hämtar honom på vägen till Mälarhöjden. Innan dess är det ridlektion för Jeff och Rosse som jag skall kolla på.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Trevligt, då får jag sällis:-) Hoppas det snöar på idag så det inte bara är is i ridvolten.



Kram SIL

2009-02-11 @ 09:31:36
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha! Om du kommer på hur vi ska få kattmössorna att stanna på katterna:-)

2009-02-11 @ 10:36:55
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Blir det kanske någon hopptävling för Team JR fram mot våren?

2009-02-11 @ 11:45:29
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kollade på Carros broddar, det var ju sådana jag hade som jag visade dig. Staffans måste väl se annorlunda ut. "Carros" finns b.la på Coop vid nyckelkillen.

Kram.

2009-02-11 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0