Tisdag 17/2

Fixade stall och hundpromenad "tidigt" idag, var inne igen till halv tio. Då ägnade jag mig åt pusslet en stund medan jag värmde mig. Vid halv ett bar det av till Arninge, köpte sprintar till transporten på   K-Rauta och mat på Willys, tankade och hämtade Linn i hennes skola kvart över två. Nu är Kenta på promenad med hundar, Jeff & Kungen som rider en skogsrunda. Ikväll blir det Nettans enkla goda Tacorätt till middag. 

Dagens vårtecken : Idag har Kenta sått årets Dahlior.

Dagens ridtur: Brorundan


På väg hemifrån


På motorvägsbron


Hela gänget


Nu kan älgarna andas ut...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så synd:-( Undrar om de kan rida, så hårt och halkigt som det är.



Kram

2009-02-18 @ 11:57:59
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0