Måndagen den 12:e januari

+4 grader och kraftig blåst.

Idag var Kenta och jag iväg på ärenden i Täby Centrum före lunch. Matinköp på Willys på hemvägen. Sedan fixade vi  stallet, idag var det Rosse som fick skinande rent. När jag hämtat Jeff åkte vi till Toyota i Åkersberga för att kolla varför motorlampan varit tänd sedan servicen i december, var något fel som fixas på garantin, gratis är gott...

Todd börjar sina ordinarie tennisträningar denna vecka. Rosse  vilar idag. Jeff och jag skall förbereda lite födelsedagsfirande som vi skall ha här imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, det är tre smala lädersträngar som jag flätat ihop och trätt på silvermojjen (i brist på bättre ord).

Fora ja, väntar på lösenordet för rapportering.

Fredag borde passa. Förresten vad önskar sig snart-17-åringen?

2009-01-12 @ 17:16:17
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0