2009-03-15

Godmorgon!

Ytterligare ett vårtecken.. vattnet har tinat till stallet idag!

Vi hade en trevlig kväll igår, med alla fem syskonen samlade. Maten blev uppskattad och jag unnade mig en pyttebit av annanaspajen som är så god till efterrätt. Sedan packade vi ihop oss på övervåningen och kollade på Melodifestivalen, Melwin ammades och somnade så gott i Todds vattensäng. Kentas favoritlåt vann, till hans stora glädje. Hade ju köpt en STOR skål med lördagsgodis som förstås var poppis. (Jag tog inte en enda, duktiga jag).

I eftermiddag skall Todd spela dubbelmatch i Bålsta men innan dess ska Rosse motioneras och jag hade tänkt åka iväg med Mindy och koppelträna i lite mer stadplanerat område, vi får väl se, tanken är ju god..



Vilken spännande sak...

Kommentarer
Postat av: Carro!

Tack härliga ni för igår!!! Kanongod mat o ananaspajen var grym! Jag e impad av dig som inte tog en endaste liten godisbit, oh my good!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

2009-03-15 @ 11:10:08
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg
Postat av: Nettan

Kenta har rätt! Rätt låt vann. Tack och lov att C a U INTE vann;-)



Kram SIL

2009-03-15 @ 12:54:02
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Myran & Matte

Matte lyckades också titta på hela melodifestivalen. (Normalt brukar hon somna så fort hon har satt på TV,n. Tyckte också rätt låt vann, hurra! Mindy! Akta dig för koppelträning, du skall värna om din frihet som Corgi, hälsar Myran som vet.

2009-03-15 @ 13:52:54
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0