Svansång och fågelkvitter

Min PV väckte mig idag med men klockan sex och det är ju acceptabelt, jag har ju redan ställt om mig till sommartid och om en vecka är ju kl sex, kl sju vilket är helt ok.

Upp och ut med hundar och välkomnade gnäggningar från stallet. Hörde ett ljud som jag blev glad av, absolut ett vårtecken, svanarna kom flygande för att ta sig till Angarnsjöängen. Fåglarna blir alltfler och högljuddare om mornarna.

Igår fick Rosse galoppjärn runt om, skall testa att ha honom skodd på alla fyra ett tag. Det var lite trix och bultsaxklipp innan skorna blev lagom små för Kungen, men nu är han så fin om fötterna. Petter-Gull blev verkad och är betydligt bättre i sina hovar efter den nedriga höstfången.

Idag är det galoppkurs för Team JR och sedan uppladdning inför morgonadagens tävling.

Den utlovade solen "lyser" med sin frånvaro...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Sa vi någon tid idag? Eller kommer vi när vi kursat klart helt enkelt?



Kram SIL

2009-03-21 @ 11:06:30
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0