2009-05-09

Spöregn när jag gick upp i morse.

Hundarna följde motvilligt med mig ut till stallet, när vi väl var ute på ängen hade dom glömt att det regnade. Gjorde mig till och lagade mannagrynsgröt till frukost, det gick bara hem hos två...

Jeff, Todd och jag åkte en snabbis till Täbban för att besöka Stadium. Jeff handlade nya fotbollsstrumpor, en tröja, en fotboll, ett par mjukisbyxor och badbyxor. Todd hittade ett par jeans och ett par badshorts. Det är bra med presentkort !

Snabbt hem för att Jeff skulle hinna med lunch innan galoppkursen, det blev lite stressigt, men han kom i tid till lektionen. Rosse jobbade bra tillsammans med Kevin på kursen. Mindy var med på miljöträning, hon fick vara lite lös och det gick bra. Staffan kom och jag fick mig en trevlig pratstund med min bror.

När hästandet var klart blev det fika med bullar och saft i uterummet. Kenta har kopplat in värmepumpen till poolen med skarvsladd och allt verkar funka bra utan läckage.

Nu skall vi snart åka och fira Jane som fyllde tio år i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0