Redan torsdag!

Segt i morse, stängde av väckarklockan minst fyra gånger och somnade om, var ju uppe fem och tog en Bamyl mot huvudvärken... Är inne i ett drömstimm nu och drömmer de mest konstiga saker, gnisslar väl tänder som aldrig förr kan jag tänka mig, därav huvudvärken.

Jag var i Frankrike, skulle gå ut på en lång brygga som gick i vinklar med staket på sidorna, på kvällen när det började skymma. Massor av folk var på väg därifrån med sina badhanddukar och solsaker och tittade konstig på oss, vi var ett sällskap på fyra-fem personer. När vi kom till slutet var det helt folktomt förutom oss, bryggan slutade i en bred ramp, ungefär en sådan där man lägger i båtar ifrån. Ledaren i gruppen hade med sig dyksaker åt oss och en flytgrej där man kopplade fast en karbinhake med en lina till varje person. Jag tyckte det verkade äckligt för nu hade det blivit nattsvart ute och vattnet såg mörkt och skrämmande ut. I sista stund innan vi skulle ge oss iväg kopplade jag snabbt bort mig från grejen som skulle föra oss ut i vattnet. Och det var ju tur för en av personerna fick en jättelik bläckfisk över sig som tydligen åt människor...

Man kan ju få huvudvärk för mindre !

Igår vann Todd sin andra match i Sollentunaspelen, 6-1, 6-0. Kenta hämtade honom i skolan som slutade fem och de åkte direkt till Edsbergshallen där matchen började halv sex. Mormor och Morfar kom och hejade. Efter matchen åkte Todd in till Stockholm Open där hans tennispolare var.

Jag var med Jeff på ridningen och lagade sedan en härlig korvstroganoff med gräddsås, mums.

Måste ju också berätta att Musse var med på sin första lektion i tisdags och han skötte sig väldigt bra. Go Linn go.

Idag är jag ledig och skall fixa nya sulor på OT-center i Danderyd. Det blir väl en fika hos bror med för att kolla in nybygget.


En vildhäst...


...blir ridponny


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har också haft en knasig dröm period, inge kul.

Vi fick radhuset!!! (På riktigt alltså, ingen dröm..)



TJIHOOOOO!!!



Inflyttning den 9:e Dec!

2009-10-22 @ 09:02:48
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0