28/1 2010

Vaknade upp till ännu mera snö, kunde knappt ta mig ner till stallet i morse än mindre ta ut elmoppen för hundpromenad.

Kenta ängnade nog hela förmiddagen till skottprojektet. Jag skjutsade Todd till tennishallen vid elva då han har friluftsdag idag och skulle spela tennis för hela slanten. Sedan blev det Jula, har äntligen insett att jag inte kan gå runt i gummistövlar hela vintern..  Speciellt idag då man hade hela snöfallet med sig in i stövlarna med sina korta skaft. Det blev ett par härliga arbetsstövlar modell vinter, jättesköna. Sedan blev det Willys för matinköp, mindre underhållande. Hämtade torv på vägen hem och stannade på fika hos "Larssons" på Albyvägen. Fick kolla in deras nya kök som blir alltmer färdigt och fint för varje gång man är där. Nu bakar jag semlor och försöker få Jeff och hans kompis att byta om till fotbollsträning då den börjar halv fem.

Dags att pensla bullar !


Mina vinterstövlar från Jula


Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

De stövlarna såg verkligen vettiga ut. Får nog bli ett besök på Jula även för min del, för det där med att hämta ved med dåligt på fötterna är väldigt dumt.

Mums för hembakade semlor!!!!!

2010-01-29 @ 08:14:16
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0