Årets Kämpe

Stackars Jeff är så sjuk, han som aldrig brukar vara det, hög feber, med lite illamående och ont i magen. Nu är det tredje gången inom en kort period.. 

Igår skulle han ridit upp på Täby med Totto. Vi åkte dit med hela konkarongen, eftersom det var träningstävling/uppridning i samband med Kick-off  för ponnygaloppen med prisutdelning för förra årets prestationer samt att de informerade om Dalva De Oliveira Ponnyserie 2011. Jag hade varit på Frukostbuffé på morgonen och inte insett hur illa det var ställt med Jeff så jag släpade med den stackarn. Ja ja, Linn och jag kunde vara med på mötet medan Jeff låg på en soffa utanför och slumrade. Jeff fick pris för Årets Kämpe under 2010.

Totton var nog rätt besviken över att bara få göra en transportresa utan att få springa. Men det kan inte hjälpas, nu skall Jeff bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS årets kämpe! Du får ju inte vara sjuk, krya på dig snart.

Kram från Mormor.

2011-03-14 @ 13:39:25
Postat av: Lina & Cärla

GRATTIS JEFF! Kämpa på och bli frisk nu så du snart kan rida igen. Krama om Rosse från mig!

2011-03-14 @ 19:39:28
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0