2013-01-10

Nån minusgrad och snöfall.
 
Dagarna börjar rulla på som vanligt, Jeff har börjat skolan igen efter jul och nu längtas det till sportlovet. Har varit och fixat med nya glasögon som är klara snart, det skall bli skönt efter som min syn förändras lite, mindre astigmatisk och mer närsynt + att jag blivit "gammelsynt" vilket innebär att jag läser bra utan brillor på nära håll. De gamla är dessutom väldigt repiga så det hjälper inte hur mkt jag än putsar dem...
Jobbat tisdag och onsdag så idag skall jag umgås lite med Linn, det blir nog en tur till IKEA.
 
 
 
Mindy poserar med solbrillor på midsommarafton 2012
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga SOMMAR!!!!
Mor.

2013-01-15 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0