Thursday dosen´t even start...

Idag har Linn och Jeff ridit intervallsnabbjobb i  "Linns backe" med Britta och Ross. Imorgon får de ta det lugnt (hästarna) och ladda till lördagens tävling. Todd hade sin sista fysträning idag, tror det inte finns ett ställe som han inte har träningsvärk på. Nästa vecka ska han ha uteträning på Haga, med tennisrack förstås. Själv har jag bara varit hemma idag, samt varit och köpt strö och kraftfoder till pållarna. Har nog frusit mest hela dagen. Saknar min säng såååå, min varma mysiga. Kan nog inte klara mig utan vattensäng tror jag. Snart ska Jeff och jag baka havreflarn. Linns kompis hund (chihuahua) har fått valpar idag, ingen tik, så det blir ingen hund för Linn denna gång.


image182


Linns backe

Linda & Sudden samt Linn & Totto 30/3 2006.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Härlig bild!

2008-04-11 @ 07:09:43
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0