Gårdagen

Var en riktigt jobbig dag igår, huvudvärk och throw up... Lyckades ialla fall åka och lämna in bilen i Åkersberga på service igår morse. Sedan hem och sova och vila eftersom det inte blivit så mycket av den varan under natten. Kenta fick göra en utryckning till Apoteket och handla Bamyl koffein brustabletter till mig. Vid tre när jag kände mig relativt pigg, stack jag ut med hundrana på en tur, det gjorde nog susen för jag mådde mycket bättre efter det. Åkte och hämtade bilen vid fyra och handlade lite på Willys. Rätt slut eftersom jag inte ätit något under dagen. När jag kom hem blev det knäckemacka med messmör och nyponsoppa.

Jeff åkte hem till en kompis direkt efter skolan och lekte, straxt efter fem hämtade Kenta honom och de åkte ner till tennishallen och spelade i nästan två timmar. Det blev ris och fiskpinnar till middag när de kom hem, en lagom diet för min mage inbillar jag mig ialla fall.

På kvällen fick jag ny energi då huvudvärken gett sig helt. Kokade chokladkola, satte en deg till mammas goda hemmagjorda pepparkakor samt bakade kokosdrömmar. Sedan tittade jag klart på miniserien på TV4, Dödsdomen.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackare, vilken trist dag:-( Skönt att höra att du mår bättre. Du vet ju att jag har krut hemma om det skiter sig och du har slut på värktabletter, så skrik så kommer jag.



Pepparkaka och kokosdrömmar? Undrar om man ska 'råka' trilla in hos dig någon dag;-)



Kram!

2008-12-18 @ 15:39:45
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jobbigt för dig med huvudpina så ofta. Tur att du slapp komma hit då. Bakade också julkakor i går.

Kram.

2008-12-18 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0