Grönsåpa

Idag har jag varit på fotvård, det är så skönt, labbarna känns som babyfötter när man går därifrån. Gissa vad man har i fotbadet, jo just det, grönsåpa.

Sedan blev det skurning av golv på nedervåningen. ja just det, med grönsåpa. Såpa är en av de bästa rengöringsprodukterna tycker jag, funkar jättebra till hästar också, sår, mugg, mm. Brukar även tvätta fårskinn, leggings, skodda ridbyxor mm i tvättmaskinen med grönsåpa, blir jättehärligt och inte lika stelt.

Sedan var jag ute och fixade stallet och tog en långrunda med hundarna som nu snällt får ligga och torka i tvättstugan, golven kan ju få vara rena en liten stund ialla fall.

Ikväll skall Linn till Globen och se Idolfinalen så jag ska spela in, ifall man ser en skymt av henne på TVn.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hur mås det med ben och annat? Fina fötter har du i alla fall, och visst är det underbart skönt! Längtar alltid till mitt nästa besök.

Skulle också behöva städa golv, men det får nog vänta till nästa vecka då jag tänkte försöka jobba så lite som möjligt med jobb.

Kommer ni och tittar på luciakadriljen på söndag?



Kram!

2008-12-12 @ 13:55:37
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0