Birthday


Den här synen fick jag efter skönsång på morgonen när jag kom ut i köket i morse

image31

Häftig va !

Fick härlig tårta och paket till frukost. Fina presenter bla en extern hårddisk för att tex spara all våra fina bilder på.
Farmor och farfar kom över på fika med presenter. Och nu har vi sålt våra första "badkort" till poolen.
Tack Sonja & Bertil !
Många SMS och mail med gratulationer och ett samtal från Bisa, min syrra i Sala. Nu sitter jag här och trycker i mig pizza efter en lång eftermiddag i Danderyds tennishall. Linn och Jeff hade överaskat med härliga chokladmuffins när vi kom hem så nu ska jag snart gå lös på dem. Jag som inte tänkt fira min födelsedag...

Love you

Tessan


Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS! Vilken tur att fylla år på Alla Hjärtans Dag! Men den är väl påhittade långt senare...

2008-02-14 @ 22:28:08
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Tessan

Tack. Men vet du inte ? Det är ju för att jag föddes man införde Alla hjärtans dag...
Konstigt, det har ju jag alltid trott!

mvh/Tessan

2008-02-15 @ 09:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0