Evning

Jaha så var måndagen nästan avklarad. Linn och Jeff red Britta och Rosse travbanerundan.
Linns kommentar :
När Rosse travar så galopperar Britta bakom, och hon är ändå ett fullblod !
Man förstår att han gick bra i ponnytravet. Efter det har Jeff hunnit med fotbollsträningen. Jag hämtade Todd från tennisträningen i Täby. Sedan blev det pannkakstårta och grädde till middag. Riktig barnmat...
Kenta har som vanligt byggt på huset, jobbat och varit och handlat de nödvändigaste.
Imorgon skall jag till jobbet och sedan hänga med Linn till frissan, så hästarna har vilodag imorgon. Och Linn sitter ju med sitt "eviga" skolarbete. Skönt att det är sportlov snart.
Jeff ska hem med en kompis efter skolan och leka.  Todd ska skjutsas redan kvart i sex imorgon bitti för han vill hinna träna innan, snacka om seriös. Så det är bara att gå och lägga sig så man orkar upp.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ler när jag läser Linn´s kommentar om Lilla Ross Man! Lyckliga Rosse...

2008-02-11 @ 21:49:15
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Nettan

Fullspäckat schema hör jag, men du får ju åtminstånde fika och lunch serverat när du jobbar ;-) Ingen som gör det på min arbetsplats. Ska roa mig med att förbereda tre deklarationer för aktiebolag jag... spännande. Tur att Staffan och jag ska på kurs i mars och lära oss hur man ska göra.

2008-02-12 @ 09:27:18
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0