Freaky Friday

Friday is the day of the week falling between Thursday and Saturday...

När jag gogglade på Friday var detta det första som kom upp...

Jaja, igår förutom att fylla år hann jag också trimma Moa så nu är hon så fin och har inga "tofflor" längre. Är så skönt när det är geggigt ute. (Bara för det är det 6 minusgrader idag). Rosse hade krypit ur sitt täcke under natten till igår så idag har han fått på sig ett annat, jag vill ju inte att han ska frysa nu när han är nyrakad. Idag kommer Jane med hem och rider så idag får alla tre sig en ridtur tillsammans. Imorgon är det galopplektion igen, det är alltid lika roligt att titta på, hoppas det inte är för kallt bara så man fryser ihjäl. Är ialla fall skönt med sol. Det blåste rejält här igår och under natten så jag såg att alla tomburkar hade givit sig ut på äventyr över hela tomten...
Nettan var förbi här med Janes ridkläder så vi tog oss en tefika. Nu ska jag väcka Todd som ska iväg till sin PRAO.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0