Godkväll

Jaha, nu är middagen avklarad, tacos, och snart ska jag börja förbereda semlorna. Mums!
Linn och Jeff red travstalletrundan, Rosse var pigg på att galoppera och Britta ville visst mest bocka.
Sedan var jag och tittade på Todd som hade tennismatch i Karby, han vann med 6-2 6-4.
Så nu är det semifinal imorgon kl 11.00. Duktigt!
Kentas tå är helt krossad, säger han, som en blodig massa, jag får inte ens titta på tån. Trillade ner igår i Gökbacken Cottage när han höll på att isolera sovloftet, stegen välte. Men fint värre blir det.
Blir riktigt avundsjuk på Linn som ska flytta in där. Imorgon är det licenskurs på Täby Galopp för Linn och Jeff.
Nä, nu tjatas det om semlor. Hörs imorgon.

Tess

Kommentarer
Postat av: Jossi

Va kul att du oxå bloggar!
Har Jeff fått en ponny till? va roligt!
Har nu uppdaterat min blogg med liter bilder.
Hälsa alla! Kram!

2008-02-02 @ 00:03:52
Postat av: Maggan

Vilken fin blogg du har. Kul.
Jeffs nya ser ju jättefin ut.
Ses på kursen.
Kram från
Maggan

2008-02-02 @ 07:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0