Godmorgon

Nu har jag fodrat hästarna och smörjt in Brittas mugg. Resten av huset ligger och snusar så gott. Ska ta mig en lugn stund vid datorn med en härlig kopp Earl Grey innan hästarna skall ut i hagen.

Idag ska Jossan åka tjejvasan och man kan visst följa henne på nätet om man har startnummret, skall testa det sen. Tror starten går vid 10. Stackars Carro skulle också kört men fick problem med ryggen i går. Krya på dig !

Todds PRAO veckor är nu slut, och det är ett härligt SPORTLOV som väntar. Idag skall Todd åka och träna med kompisen Anton.

Kollade på Wallander "Bröderna" igår natt medan jag väntade på att Linn skulle komma hem, gillar inte att somna innan hon är hemma (aldrig kan man sluta oroa sig) , det är nog den enda filmen i den serien jag inte hade sett. Tidigare på kvällen  kollade vi på Let´s Dance med popcorn och cider. Jeff somnade i soffan och Kenta fick bära ner honom till sängen.

Kommentarer
Postat av: lovisa

god morgon, och hoppas du får en bra dag!

2008-02-23 @ 08:33:28
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0