Lördag kväll

Idag har det varit galoppträning, sitsträning på volten samt gymnastikhoppning. Först ville inte Britta alls vara med men sen när det blev hoppning tände hon till och blev samarbetsvillig. Bra jobbat Linn ! Både Linn och Jeff fick reläjt ont i benen av den hårda träningen. Rosse skötte sig utmärkt även idag. Sedan på eftermiddagen kom Jossan, Johan och Carro med presenter till mig. Dom är så gulliga. Kenta hade bakat en geggakaka som vi fikade med. Sedan stannade dom på middag. Jag bjöd på kycklingfilé, basmatiris, wokade grönsaker och jordnötsås. Jättegott tycker jag ! Sedan drog Jeff och jag till Ica Crimevillage och köpte lördagsgodis. Så nu sitter dom och proppar i sig godis och kivas medan vi väntar på melodifestivalen.

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0