Onsdag

Hejsan!

I morse skulle Todd åka med mig till busstationen i Täby Kyrkby för att sedan åka vidare till tennisklubben, tycker man är ute i god tid, men jag fick ändå köra som en blådåre för att hinna dit i tid.
Idag har jag ju varit på jobbet, där blev man överaskad med födelsedagslunch (en dag för tidigt)  på Café Biscotti i Vallentuna. Svägerskan kom oxå dit och det var jättegott. Åt en Ceasarsallad, vatten, cappucino och en jättestor chokladmuffins. (proppmätt) Fick även fina födelsedagspresenter innan jag åkte hem från jobbet.
Tack Mamma & Pappa !
På vägen hem hämtade jag två torvbalar som Britta fick för Kenta hade varit duglig och mockat ut åt henne under förmiddagen. Sedan böt jag om och hämtade in Rosseman för klippning. Så nu är han så nyklippt och fin till lektionen ikväll. (Det kliar på hela kroppen, krafs, krafs... Men jag tänker inte duscha förrän jag hästat klart idag.)
Nu har Jeff och Linn gått ut till stallet, för Jeff ska rida till lektionen idag och Linn gör honom sällskap dit.
I morgon är jag ledig och min ambition är att frisera Moa och på eftermiddagen ska jag kolla på Todd som spelar tennismatch.

Må bäst

Kommentarer
Postat av: Lina

Är min lille prins nyklippt nu! Hoppas han skötte sig bra? Eller "min" lille prins...han är väl även er prins nu! Verkar som om han fått en plats i hjärtat hos er...

2008-02-13 @ 21:53:16
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0