Regn

Imorse regnade det  när jag fodrade hästarna. det har blivit en sådan där läskig yta av slirig is. Hoppas det plussar på sig lite mer ute. Idag skall jag till jobbet. Alltid tråkigt att sticka iväg när barnen är lediga, men dom tycker nog det är skönt att slippa morsan ett tag.

Igår kväll åt vi härlig korvstroganoff med ris. Sedan lekte Jeff  "servering" och sprang runt och frågade alla om de ville ha något. Han specialitet är saft med sugrör och lite drinkmix (smaksättare utan alkohol förstås). Jag "beställde" te. Kenta och jag kollade på "Kungamordet" lite väl ruggig för barnen (ialla fall Jeff) att se tycker jag.

Linn och Jeff ska ta en ridtur idag och Todd ska iväg och träna tennis ett pass.

Ses !

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0