Skavsår i öronen

Hej!
Nu har jag bokat bowlingbana i Täby så jag slipper höra Jeffs tjat...På torsdag kl 15.00 blir det äntligen av.
Linn vill att jag ska baka kladdkaka så jag får väl göra det, är ju alltid lika gott ! 

När Jeff och Linn var ute och red så fick de vända om då det stod en stor trädflismaskin i vägen, Britta blev skraj så de vände istället för att försöka ta sig förbi. Klokt ! Fixade med Brittas mugg då de kom tillbaka, nu är det helt borta på ett ben ialla fall.


Idag har vi ätit varma mackor i ugn, inte så nyttigt men väldigt gott. Härliga med salami och champinjonstuvning på. Jeff gjorde jag en hamburgare till efter som han inte är så förtjust i mackorna.


Nej, nu skall jag bege mig till köksregionerna igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0