Tisdag 19:e februari

Hejsan!

Idag har jag jobbat. Todd hängde med mig på morgonen och fick frukost hos mormor och morfar innan han skulle med bussen till tennisklubben. Slutade lite tidigare då pappa skulle iväg till tågklubben www.smj.org
där det skall spelas in en reklamfilm för Glogcalnet. Så jag hann hämta Jeff vid skolan. Senare red Linn och Jeff en runda med Britta och Rosse. Britta har fått en gräslig mugg (hudsjukdom i karleden). Så vi fixade min supersalva och bandagerade henne över natten. Brukar bli nästan helt bra efter ett par dagars intensivbehandling. Hon får vila imorgon och vi får passa så hon inte blir lerig på benen ett tag.
Har börjat läsa en superbok som jag fick av gulliga Jossan i julklapp:

Marley och jag

den kan jag varmt rekommendera till alla hund- och djurälskare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0