Bloggdags

Har haft lite dålig inspiration på sistone...

Cecilia var förbi i måndags med Felicia för att prova balklänningen på Linn som hon jobbat hela helgen med. Den blir jättefin !

Kenta har börjat gjuta plintar till den nya altanen runt poolen, han är så duglig min man.

Igår när jag kom hem från jobbet var det så tyst i huset, Jeff åkte hem till Jane och lekte så ingen var hemma. Todd kom förtås cyklande vid halv tre men när bara en är hemma så är det ju inget liv i "luckan".
 
Vid femtiden selade jag på Rosse för att åka och hämta hem Jeff. Tim hade en kompis hemma också, och han undrade om "det där" var min bil ? Ja, svarade jag och då undrade han hur man svängde.. Nettan talade om att det var en "bil" med en hästkraft !
 
Ungar har bara för härliga kommentarer..

Jag kommer ihåg en gång när Todd var liten och hade varit hemma hos en kompis och lekt för första gången. Jag frågade hur det varit, och Todd funderade en stund och sa:

-Ja det var bra, men vet du mamma, dom hade inte ens en häst...

En annan gång, i min ungdom red jag till ett bostadsområde för att hälsa på en arbetskamrat, då kom det fram några småkillar som undrade vad hästen hade på benen (senskydd som var vita med blå ränder)

- Är det där hästens gympadojor?

Vad säger man...

Ikväll är det lektion för Jeff och Ross, sedan snabbt ner till IP för fotbollsmatch.








Kommentarer
Postat av: Nettan

Hästens gympadojor! Underbart! De är bara för sköna ungar.



"K börjar på Åsna" som Todd sa ;-)



Fredag blir nog bra, ska handla någon mjölk bara på ica så blir det bra :-)



Kram SIL

2008-05-21 @ 15:36:43
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan

ha ha, ja den hade jag glömt...

2008-05-22 @ 10:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0