Den "vilda" jakten..

..på balklänning. Linn och jag med min syster och hennes dotter ägnade förmiddagen till att hitta den "perfekta" balklänningen. Hittade ett mönster som Linn gillade i tygaffären i Sumpan, två veckors leverans tid.. typiskt. In till stan kollade i en massa affärer inget var som Linn ville ha det...Gick till en tygaffär på Drottninggatan, jo de hade ett exakt likadant mönster som Linn ville ha från början, fast i sin affär på NK. Åkte dit och köpte mönster, en sväng förbi Solna Centrum för att få i oss en liten lunchbit. Tillbaka till tygaffären i Sumpan, köpte tyg, foder, blixtlås och tråd. Nu är det "bara" det jobbiga kvar att få ihop den, tack Cecilia för att du tar dig tid till detta. Sedan hann Linn och jag se slutet på Jeffs och Rosses galopplektion.



Det skall bli den längst till höger. I en fin gul färg som Linn valde.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket söt modell. Påminner om den du frågade om jag hade kvar.

Kram till er.

2008-05-18 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0